Veel gestelde vragen

Ik wil graag zelf een geschenk samenstellen, is dat mogelijk?

Dat is zeker mogelijk. U kunt de wijnen die u als geschenk wilt geven in uw wijnmandje plaatsen. In het overzicht van uw wijnmandje kunt u dan kiezen voor de optie ‘in luxe houten geschenkkist plaatsen’. Vervolgens maakt u de keuze voor het door u gewenste formaat kist. De geselecteerde wijnen worden dan in een mooie houten geschenkkist verzonden.

Kan ik wijn kopen in de voorverkoop en hoe werkt dit?

Wij hebben wijnen die in de voorverkoop worden verkocht. Hierbij betaalt u vooraf. Zodra de betaling bij ons is aangekomen, zijn de wijnen definitief van u. U wordt hierna op de hoogte gehouden van uw bestelling.

Moet ik een minimaal aantal flessen wijn bestellen?

Wij hanteren geen minimale afname. U kunt elke wijn per fles bestellen.

Mag ik mijn wijnen ook afhalen bij Wijnhandel Bas Baan?

Ja, dit is uiteraard mogelijk. Dit kan aan het volgende adres: Prins Bernhardstraat 1 3331 BN Zwijndrecht. Wanneer u via de webshop besteld, dan kunt u dit aangeven bij het afronden van uw bestelling. Er worden dan uiteraard geen verzendkosten in rekening gebracht.

Ik zoek een wijn die jullie niet verkopen, kunnen jullie hier aan komen?

Het kan voorkomen dat wij de wijn die u in gedachten had niet standaard in ons assortiment hebben. Mocht dit voorkomen, dan kunt u uw vraag altijd mailen naar info@wijnhandelbasbaan.nl.

Account: Hoe kan ik mijn (adres)gegevens wijzigen?

U kunt zelf uw wijzigingen  doorvoeren door middel van in te loggen. Hier kunt u onder het kopje ‘Profiel wijzigen’ uw persoonlijke gegevens aanpassen.

Ik ben nieuw bij  Wijnhandel Bas Baan, hoe kan ik mijzelf registreren?

Registreren is niet verplicht voor een aankoop in onze webshop. Wel maakt een online registratie het aankoopproces gemakkelijker. U kunt eenmalig registreren zodat u niet bij elke bestelling al uw gegevens opnieuw hoeft in te vullen. U registreert door in de bovenste balk op de link ‘Inloggen of Registreren’ te klikken en vervolgens in de verschijnende balk eronder op de link ‘Nog geen klant? Registreer u hier’ te klikken. Hier kunt u al uw gegevens noteren.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, kan ik deze opvragen?

Ja, dat is mogelijk. Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten, dan kunt u klikken op de link ‘Inloggen of Registreren’ in de bovenste balk. Hierna kunt u via de link ’Wachtwoord vergeten? ’ uw wachtwoord opvragen en wijzigen.

Levering: Hoeveel verzendkosten brengen jullie in rekening?

Bij orders boven de € 34.95 brengen wij voor levering in Nederland geen verzendkosten in rekening. Bij orders boven de € 74.95 brengen wij voor levering in België geen verzendkosten in rekening.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt geleverd door PostNL of onze eigen bezorgdienst.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer uw bestelling bij ons op voorraad is, streven wij naar een levering op de volgende werkdag indien u voor 17.00 uur heeft besteld.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

U krijgt wanneer u uw e-mailadres invult bij uw persoonlijke gegevens een track & trace code van PostNL op het moment dat wij uw pakket verzenden. Via deze code kunt u uw bestelling volgen en zien wanneer het pakket zal worden geleverd.

Wat gebeurt er met mijn bestelling wanneer er een fles kapot is?

Ondanks de zorgvuldige werkwijze van onze vervoerder, kan het eens gebeuren dat er breuk is ontstaan tijdens het transport. Wanneer dit gebeurt, zullen wij zo snel mogelijk de kapot geraakte fles(sen), uiteraard geheel kosteloos, opnieuw naar u versturen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Uw pakket wordt tot twee keer toe aangeboden bij de geadresseerde. Als de ontvanger niet aanwezig is, kan het pakket worden aangeboden bij de nabije buren. De geadresseerde wordt hier via de track & trace status én een bericht in de brievenbus over geïnformeerd. Als zowel de geadresseerde, als de buren twee dagen niet aanwezig zijn, wordt het pakket afgeleverd bij het dichtstbijzijnde postkantoor of businesspoint. Hier kan het pakket tot drie weken worden afgehaald door de geadresseerde.

Is het mogelijk om mijn bestelling op een ander adres te afleveren?

Ja dat is mogelijk, u kunt bij het afronden van uw bestelling een ander afleveradres invullen onder het kopje ‘Mijn factuur- en afleveradres zijn hetzelfde’.